: +90 216 369 1 369

Daha Sıkı Ve Çekici Bacaklar İçin 5 Egzersiz

Havalar ısındı, içimiz dışımız şenlendi. Etek ve şort sezonu açıldı. Ama bacaklarınız istediğiniz gibi güzel ve sıkı görünmediği için gönül rahatlığıyla giyemiyor musunuz? O halde biraz hareket! Şimdi anlatacağımız hareketleri her gün yaparsanız bacaklarınızın daha çekici, düzgün ve sıkı olduğuna şahit olacaksınız.

Çömelme Hareketi

Dik bir şekilde ayakta durun ve bacaklarınızı omuz genişliğinde açın. Daha sonra bacaklarınızı hafifçe kırarak üst bacaklarınız yere paralel olacak şekilde çömelip kalkın.Ve bunu 20 kere tekrarlayın.

Bacak İle Daire Çizme

Ellerinizin ve dizlerinizin üzerine çökün. Dizleriniz tam kalçanızın altında ve elleriniz başınızın hafif önünde olsun. Sağ dizinizi kalça hizanızda kaldırarak 12 kere saat yönünde büyük daire çizin. Aynısını sol dizinizi kaldırarak tekrarlayın. Ve bu egzersizi 3 kere yapın.

Olduğunuz Yerde Koşma

Bacaklarınızı kalçanızın genişliğinde açın ve kollarınızı göğüs hizasında bükün. Daha sonra ritmik bir şekilde ve sırayla topuklarınızı kalçanıza değdirerek olduğunuz yerde koşun.

Sırt Üstü Uzanma

Sırt üstü yere uzanın ve bir dizinizi ayak tabanınız tam olarak yere basacak şekilde bükün. Diğer bacağınızı ise parmak ucunuz dik olacak şekilde tavana doğru kaldırın. Kalça kaslarınızı sıkarak kalçanızı kaldırın ve indirin. Bunu 15 kere tekrarladıktan sonra aynı hareketi bacaklarınızın konumlarını değiştirerek yapın.

Sıçrama

Ayakta durun ve ayaklarınızı birleştirin. Ellerinizde göğüs hizasında kenetleyin. Sol bacağınızla ileri doğru hamle yaparak olabildiğince yukarı sıçrayın. Yere inerken sağ bacağınızla ileri doğru bir adım atın. Ve bunu 15 kere tekrarlayın.